Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

"Τοπ Τεν" ταινίες της χρονιάς


Σε μερικές ώρες από τώρα το 2014 θα είναι παρελθόν. Δυστυχώς φέτος δεν ήταν η χρονιά μου όσον αφορά τον τομέα "ταινίες" καθώς υπάρχουν ακόμα κάποιες, τις οποίες δεν είχα ευκαιρία να δω όσο και αν το ήθελα ("Interstellar", "The Hunger Games: Mockingjay Part 1" κ.α.). Παρόλα αυτά όμως, όπως πολλοί έτσι και εγώ, θα δώσω το δικό μου "Tοπ Tεν".

Η λίστα ξεκινάει αντίστροφα, έτσι για να υπάρχει σασπένς. Ας αρχίσω την αντίστροφη μέτρηση λοιπόν:

10. Guardians of the Galaxy
Γιατί... Ο Peter Quill χρησιμοποιεί ακόμα walkman



09. Snowpiercer
Γιατί... Το "κορεάτικο στυλ" ταιριάζει πάρα πολύ στο Hollywood



08. The Amazing Spider-Man 2
Γιατί... Πολύ απλά είναι ο Spider-Man



07. X-Men: Days of Future Past
Γιατί... O Bryan Singer έφτιαξε την καλύτερη ταινία των X-Men



06. Dallas Buyers Club
Γιατί... Ο Matthew McConaughey την "απογείωσε"



05. The Lego Movie
Γιατί... Έτσι



04. The Book Thief
Γιατί... Κατάφερε να "μεταμορφώσει" σε παραμύθι μια τόσο μαύρη σελίδα της ιστορίας



03. Gone Girl
Γιατί... Κάπου στη μέση υπάρχει ο David Fincher



02. How to Train Your Dragon 2
Γιατί... Θέλω και εγώ έναν τέτοιο δράκο



01. The Grand Budapest Hotel
Γιατί... Δε μου πάει καρδιά να τη δω σε άλλη θέση



Αυτές ήταν οι επιλογές μου για τη χρονιά που φεύγει. Τα σχόλια σας είναι πάντοτε ευπρόσδεκτα.

Καλή Χρονιά σε όλους με Υγεία και πολλές ωραίες Ταινίες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου